Sunday, January 6, 2013

Da fish?

A scene with brother in the car on our way to Giant.

Bro: Perempuan ni semua bdh. *tgh geram pasal awek*
Me: Oiiii, elok sikit.
Bro: Betul, termasuk yg dkt sebelah ni :P
Me: Kurang ajaq naa. Tak semua perempuan bdh tau.
Bro: Serious, semua perempuan bdh.
Me: Mungkin semua perempuan yg abg kenal je yg bdh.
Bro: Takde, semua sama lah.
Me: Abang kenal semua perempuan ke dalam dunia ni?
Bro: Tak.
Me: Haa kann. Mana tau yg abg tak kenal tu tak bdh.
Bro: Yang abg tak kenal tu, tak terserlah lagi kebdhan dia.

Me: Seriously? -.-"

Ye ah tu. Putar belit macam ular dah.

P/s wahai kaum Hawa, jgnlah terasa dgn abang saya tu ye :P Dia tgh marah time tu. Cakap main lepas je~ Girls are awesome! Weeee :D

0 comments: